İnternet ortamında, hemen hemen her markanın ürünlerini temin edebileceğiniz platformlardır. Bir e-ticaret sitesine sahipseniz ya da kendi e-ticaret sitenizi kurmak istiyorsanız aşağıdaki ipuçları işinize yarayacaktır.
E-ticaret Sitesinde Performans Ve Hızın Önemi Nedir?
Sitenizi kurdunuz, e-ticaret yöntemiyle satacağınız ürün listesini belirlediniz, belki birkaç ortaklığa imza attınız, tabi ki seo çalışmalarınızı ve adwords desteğini atlamadınız. Geri dönüşleri arttırmak, müşteri portföyünü genişletmek için temel ihtiyaçları tamamladınız. Fakat site içerisine giren bir müşteriyi sitede daha fazla tutmak sadece daha fazla ürünle mümkün değildir. Sitenizin performansı ve hızı ne kadar iyi bunu öğrenmeniz ve gerekli iyileştirme çalışmalarını yapmanız gerekir.
Hız sadece güzel değildir; zorunludur. İnanılmaz bir web tasarımı ile müşterilere “orada alışveriş yapmak istiyorum” dedirten, e-ticaret deneyimleri çağında yaşıyoruz.

Ancak kılıcın iki kenarı vardır.

Genellikle tüketiciler kararsızdır ve siteniz – estetiği ne olursa olsun – yeterince hızlı yüklenmiyorsa, geri dönüşler düşebilir. Bu nedenle özellikle dönüşüm oranınıza yardımcı olması açısından, site performansı ve hızı konusundaki yeterli düzeyde olmanız gerekir.

“Belki de daha şaşırtıcı olan, bir saniyenin e-ticarette yarattığı farktır.” Bir site günde 100.000 ₺ yaparsa:

 Bir saniyelik bir iyileşme günlük ek 7 bin ₺ anlamına geliyor.  Bir saniyelik gecikme normalde sayfa görünümlerinde% 11’lik bir kaybına eşittir.  Bir saniyelik gecikme de geri dönüşlerde toplam% 7 düşüş anlamına geliyor.
Performans ve Hızı Arttırmak 6 İpucu 1. Hızlı ve güvenilir barındırma kullanın Bir kullanıcının cihazına ve ağına bağlı olarak web sitenizin hızı değişebilir. Yine de, barındırma hizmetiniz ve altyapınız e-ticaret sitenizin performansını etkileyebilir (özellikle yoğun trafikte ve işlem günlerinde). 2. İçerik Dağıtım Ağı Kullanın (CDN) Web sitesi içeriğini en hızlı şekilde kullanıcıya ulaştırabilmek amacıyla coğrafi olarak farklı yerlere konumlandırılmış sunucu kümelerine CDN denir. CDN web sitesi kaynaklarını çekerek bir süreliğine önbelleğe kaydeder. Kullanıcıların yaptığı aramalarda bu önbelleği kullanır süresi dolduğunda asıl sunucuya tekrar istek gönderir. 3. Google Etiket Yöneticisi Müşteri verileri e-ticaretinizi ve dijital pazarlama stratejilerinizi güçlendirir. Ancak bu verilerin toplanması, sitenizin performansını da yavaşlatabilir. 4. Mobil Site Hızınızı Test Edin PageSpeed Insights, mobil site performansınızı (masaüstü verilerinden ayrı olarak) geliştirmek için size kişiselleştirilmiş öneriler sunan bir Google aracıdır. Ayrıca sitenizdeki, CSS ve JavaScript gibi sayfayı yavaşlatan öğeleri de çağırır. Rakiplerinizin mobil site performansına bile bakabilirsiniz. Sitelerinde neyin yanlış olduğunu bilmek aynı hataları önlemenize yardımcı olabilir.

  1. Açılır Pencereleri Az Miktarda Kullanın

Pop-up hızlı bir görünüm penceresi sağlıyor gibi görünebilir. Sizi bir ürün detay sayfasını ziyaret etmek yerine bir ürün listeleme sayfasından görüntüler. Teoride, müşterilerinizin ürünü satın alıp almayacaklarına karar vermeleri için zaman kazandırmalıdır. Ancak, aslında e-ticaret sitenizdeki bir müşterinin deneyimini engelleyebilir:  Müşterinin alış-veriş yolculuğuna ekstra bir adım ekler.  Başka bir ürün sayfasıyla karıştırılabilir.  Daha da önemlisi, sayfa yükleme sürenizi önemli ölçüde yavaşlatabilir. 6. Küçük resim boyutunu küçültün

Ana sayfanızdaki “En çok satan ürünler” özelliğini kullanmak sorun olabilir. Sorun, bir ürün resmi gerekenden daha büyük bir boyutta çekildiğinde meydana gelir. Kullanıcının tarayıcısının, sayfanın yükleme süresini küçük resmin boyutu etkiler.

Bu yöntemleri kullanabilir veya sizin için bunları yapacak profesyonel bir web tasarımreklam ajansı için bizimle iletişime geçebilirsiniz…